Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

Farewell, my friends, until we meet again - by To Skouliki Tom

Μετά από έναν καταπληκτικό Ιούλιο που το μπλογκ μας έκανε ρεκόρ επισκεψιμότητας και τα κείμενά μας στο Νόστιμον Ήμαρ έγιναν ανάρπαστα, πήρα μια σημαντική απόφαση που θα αλλάξει τη ζωή μου αλλά κυρίως τη δική σας.

Διαβάζοντας ότι ο Αλέξης Τσίπρας, αφού ξεγέλασε τον ελληνικό λαό υποσχόμενος τα πάντα για να φέρει τελικά το χειρότερο μνημόνιο στην ιστορία των μνημονίων, πήγε διακοπές με την οικογένειά του σαν να μην συμβαίνει τίποτα, αποφάσισα να ακολουθήσω το παράδειγμά του και να κάνω ένα μικρό διάλειμμα.

Δεν είναι δυνατόν ο μεγαλύτερος απατεώνας πρωθυπουργός όλων των εποχών να χαζεύει σε παραλίες κι εγώ να κάθομαι και να σχολιάζω τις απανωτές μαλακίες που κάνει το γελοίο επιτελείο του. Δεν είναι δίκαιο.

Από σήμερα λοιπόν μέχρι νεωτέρας βγαίνω σε εθελοντική αργία άνευ αποδοχών.

Νιώθω ότι μετά από 5 χρόνια χρεωκοπίας που έχουν ειπωθεί και γραφτεί τα πάντα, ο μόνος λόγος για να συνεχίσει κάποιος να γράφει είναι επειδή βγάζει λεφτά από αυτό. Εγώ δε βγάζω λεφτά από το γράψιμο. Γράφω για μένα. Επειδή μου αρέσει.

Οπότε μη ρωτάτε πότε θα επιστρέψω. Θα επιστρέψω όταν μου λείψει το γράψιμο.

Βέβαια, κάτι μου λέει ότι ζμπούτσα σας και δε θα ρωτάγατε τίποτα αλλά σαν μπλόγκερ που σέβεται τον εαυτό του οφείλω να αισθάνομαι σημαντικός για τον κόσμο και την επανάσταση που πλησιάζει αλλά δε θα έρθει ποτέ.

Ο Ουμπέρτο Έκο έλεγε ότι τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις αλλά αυτό δεν ισχύει για μία χώρα όπως η Ελλάδα. Στην Ελλάδα υπάρχουν πάντα πράγματα να γράψεις και να σχολιάσεις.

Θα μπορούσα να γράψω για το Χρηματιστήριο που μάτωσε και το δράμα των μετοχών των τραπεζών που είδαν να χάνεται μέσα σε μία μέρα το 30% της αξίας τους αλλά δε θα το κάνω.

Θα μπορούσα να γράψω για τον Παναγιώτη Κουρουμπλή που, για λόγους καθαρού λαϊκισμού, πήρε το Υπουργείο Υγείας μόνο και μόνο επειδή είναι ΑμΕΑ, ενώ όλοι ξέρουμε ότι δε ξέρει κατά που πάνε τα τέσσερα σε θέματα υγείας, αλλά δε θα το κάνω.

Θα μπορούσα να γράψω για τις Σκουριές όπου η εγκληματική εξόρυξη και η καταστολή συνεχίζεται κανονικότατα για χάρη μιας επένδυσης που δεν θα αποδώσει τίποτα στα κρατικά ταμεία και θα αφήσει πίσω της μόνο ερημιά και καταστροφή αλλά δε θα το κάνω.

Θα μπορούσα να γράψω για αυτά κι άλλα τόσα αλλά δε θα το κάνω γιατί τα έχω γράψει - εγώ και δεκάδες άλλοι - τα προηγούμενα χρόνια.

Η γενική εικόνα δεν έχει αλλάξει, ούτε η ουσία των πραγμάτων. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι τα πρόσωπα.

Και τα πρόσωπα δε με αφορούσαν ποτέ. Δεν έχω εμμονές.

Η σελίδα μας θα συνεχίσει κανονικά ανεβάζοντας φωτογραφίες από την επικαιρότητα, όπως κάναμε πάντα.

Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλή αντάμωση - ελπίζω - από Σεπτέμβρη.

by To Skouliki Tom

1 σχόλιο:

  1. Καλές διακοπές αγαπητό Σκουλίκι.
    Ως αναγνώστρια λυπάμαι
    μα καταλαβαίνω πόσο κρίμα κι άδικο είναι ..

    Με το καλό να επιστρέψεις
    διότι για μένα δεν είναι 'ζμπούτσαμ' η απουσία σου
    (κι όχι επειδή δεν έχω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή