Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Το αφοριστικό status του Μητροπολίτη Σεραφείμ - by The One Eyed Bert


Προσπαθούσα να πείσω Tο Skouliki Tom και την I Willi Am, πως οι διακοπές δεν είχαν τελειώσει ακόμα και πως το “κρύο”, οι “βροχές” και οι “πλημμύρες”, ήταν απλά ένα τερτίπι του καλοκαιριού. Αυτοί επέμεναν πως ήμουν εμμονικός και ψυχοπαθής. 

Εγώ τους κατηγόρησα πως επειδή δεν έχουν επιχειρήματα παπαγαλίζουν τα λόγια του ψυχιάτρου μου.
Μ' αυτά και μ' εκείνα, ετοιμαστήκαμε για την πρωινή κυριακάτικη λειτουργία στην εκκλησία που ψέλνει ο φίλος μου ο Μητροπολίτης Σεραφείμ. Βάλαμε τα καλά μας και ξεκινήσαμε και οι 3 Mooges αγκαζέ για τον Πειραιά. Ακολουθούμε αυτή την ρουτίνα χρόνια. Ξεκινάμε με εκκλησία κι ύστερα, μένοντας πιστοί στο πνεύμα του εκκλησιασμού, περνάμε και μία από τον Αβραάμ στην Δραπετσώνα για κεμπάπ με αντίδωρο.

Αφού τελειώσαμε με τα κουτσομπολιά, ευτυχώς πάνω στην ώρα που τελείωνε η λειτουργία κι ενώ ο κόσμος έφευγε σιγά σιγά, μας πλησίασε ο Σεραφείμ κρατώντας για όπλο ένα λιβανιστήρι.
Σκιαχτήκαμε.
-Δεν πιστεύω να είστε αδερφές;
-Τι εννοείς δέσποτα; Είπε Το Skouliki Tom.
-Γιατί κάθεστε στον Γυναικωνίτη;
-Ήρθαμε να προσευχηθούμε παρέα. Είπε η I 
Willi Am. 

 -Ναι αλλά αυτοί δεν είναι γυναίκες, είπε κοιτάζοντας εμένα. Oύτε καν άντρες, είπε κοιτάζοντας κατόπιν To Skouliki Τom.
-Καμιά φορά αράζουμε και την πίνουμε στον περιστερώνα, αλλά ούτε περιστέρια είμαστε, είπα.
-Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά δέσποτα, συμπλήρωσε σοφά To Skouliki 
Tom.
-Επειδή είστε νέοι και χρειάζεστε καθοδήγηση, κάντε με a
dd στο facebook, να βλέπετε κι από εκεί τα μεταμοντέρνα κηρύγματά μου, είπε ο παπαγκίμλι.

Κάναμε λίγη ώρα να συνέλθουμε.
Οι προοπτικές που ανοίγονταν μπρος μας ήταν τεράστιες.
-Μη βιάζεστε. 
είπε η I Willi Am. Ψυχραιμία. Μπορεί να είναι φιάσκο. Μπορεί να είναι θησαυρός. Μην ενθουσιάζεστε από τώρα.

Τρέξαμε γρήγορα στη σπηλιά μας και ανοίξαμε το πισάκι μου.
Κάναμε
add τον Σεραφείμ.
Όχι, δεν ήταν φιάσκο. Ήταν θησαυρός. Ένας θησαυρός που υποσχόταν κι άλλους θησαυρούς στο μέλλον.
Πέσαμε στο πρώτο θρησκευτικό
Status της καριέρας μας!!!
Σε αποκλειστικότητα και στη σελίδα μας 
facebook.com/TheThreeMooges



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου